Kita | Archyvas

„Wear Mad By July“ įkūrėja Julija Žižė pristato intriguojančią kolekciją: ryšku ir be galo „skanu“!

Kotryna Janutaitė
2016-07-14 14:39
Julijos Žižės kolekcija „Squeeze Me“. | Asmeninis albumas

WEAR MAD BY JULY įkūrėja Julija Žižė turi džiugių naujienų mados mylėtojams ir pristato naujausią savo kolekciją SQUEEZE ME. Naujienų portalui Alfa.lt drabužių kūrėja papasakojo, kaip gimė naujausi jos kūriniai.

Kolekcija sukurta iš visiems pažįstamo ir begalę kartų liesto natūralaus audinio – lino, tačiau WMBJ prekinis ženklas pateikė kitokį – Lietuvoje dar neregėtą, spaudiniais marginto – lino variantą. Jis traukia akį, yra pašėlusiai spalvingas, o išskirtinis ir specialiai šiai kolekcijai sukurtas raštas spinduliuoja pozityviausią energiją, pripildytą daug juoko ir neatrastų emocijų.

Julijos Žižės kolekcija „Squeeze Me“

„Mane inspiravo noras sukurti kažką kitokio, gaivaus, nematyto, drąsaus. Sugalvojau, kad mano prekinis ženklas nuo šiol orientuosis į skirtingus printus, tai bus WEAR MAD BY JULY išskirtinimumas. Taigi, pavasarį pradėjau ieškoti įdomių printų licencijuotose portaluose. Bet nieko visiškai tinkamo neradusi paprašiau, kad mano grafikos dizainerė Karina Savonenko iš Latvijos nupieštų man citrinas, nes mano spalva šių metų – geltona, tai norėjosi kažko rūgštaus. Taip pat įtaką padarė Beyonce albumas „Lemonade“ – norėjosi, kad tai būtų vaisius rožiniame backgrounde. Taigi, po daug keitimų su Karina pagaliau išgavome printą „skanų“ ir būtent tokį, kokį įsivaizdavau. Taip pat norėjosi „išlipti“ iš trikotažo, taigi ilgai ieškojau kito audinio. Po begalinių bandymų linas buvo nauja alternatyva, ant kurios dedama skaitmena. Tai pasirodė dar nelabai populiaru ir nuvalkiota Lietuvoje, todėl abejonių neliko, ir degiau noru greičiau pamatyti ir dėvėti savo rūbus bei pristatyti klientėms, kurios taip nekantriai laukė mano naujos kolekcijos“, – apie savo naujausios kūrybos vaisius naujienų portalui Alfa.lt pasakojo Julija.

Julijos Žižės kolekcija „Squeeze Me“

Kūrėja įsitikinusi, kad visai nesvarbu, kokia yra ir kokia dar bus ši vasara – lietinga, kaitri ar maloniai gaivi. Ji šia kolekcija tik įrodo, kad liną galime atrasti, pamilti ir prisijaukinti iš naujo. Kolekcijoje akį traukiantis ir matomas sluoksniškumas mados pasaulyje jau kurį laiką išlieka toks pat must have, o kostiumo įspūdžio derinys yra ryški tendencija, kuri privalo atsidurti kiekvienos mados mylėtojos spintoje.

Julijos Žižės kolekcija „Squeeze Me“

Beje, visus sluoksnius galima derinti atskirai – tai suteikia dar platesnes galimybes skleistis klientės fantazijai. Drąsu, ryšku ir be galo „skanu“! Kolekcijos, kurią sudaro tarpusavyje derinami bei sluoksniuojami drabužiai, modelių kiekis ribotas, o mažos, tačiau pastebimos detalės kuria individualumą. Tai tik įrodo, kad būti išskirtine ir vienintele įmanoma. SQUEEZE ME pavadinimas pasirinktas taip pat ne atsitiktinai – taip norima tarsi palinkėti kiekvienai būsimai kolekcijos mylėtojai atskleisti savo vėjavaikiškumą, pozityvumą bei šypseną. WMBJ savo klientėms, vilkėsiančioms kolekcijos drabužius, linki kiekvieno praeivio veide kelti neapsakomą susižavėjimą ir nuoširdžią šypseną.


ALFA.TV REKOMENDUOJA
Straipsnio komentarai (0)
 .