Iki Seimo rinkimų liko kiek daugiau nei mėnuo, o klausimai kyla tokie patys, kaip ir prieš kiekvienus rinkimus – ką šįkart darys partijos, norinčios patraukti rinkėjus? Ar jų programas dar kas skaito?
Politinės komunikacijos ekspertas Mindaugas Lapinskas sako, kad rinkimų kampanijos, nors atrodo vangokai, visgi vyksta. „Renginių provincijoje yra daugiau, važinėja daug partijų. <...> Užtenka išvažiuoti iš Vilniaus, važiuoji rajoninės reikšmės keliais, matai plakatus“, – teigia M. Lapinskas.
Pasak komunikacijos eksperto, tikėtina, kad partijos dabar kaupiasi pinigus, rikiuojasi biudžetus ir po kelių savaičių gali mesti turimus resursus į rinkiminę kovą.
Tuo tarpu Vilniaus universiteto politikos komunikacijos tyrimų centro mokslininkė Giedrė Vaičekauskienė teigia, kad rinkiminės kampanijos Lietuvoje visgi nėra nuobodžios, tačiau jas nuosekliai stebėti nėra lengva.
Visą pokalbį su M. Lapinsku ir G. Vaičekauskiene žiūrėkite laidoje „Alfa taškas“.