Ketvirtoje laidoje „Verslūs tėvai“ susitinkame su Rasa Kišūniene. Ji pasakoja, kaip naujagimio poreikiai padarė įtaką naujai verslo idėjai, kuris šiandien atliepia jau ne tik asmeninę šeimos paklausą.
„Lino gijos“ – šeimos verslas, gimęs iš asmeninio poreikio, kai Rasos naujagimis susidūrė su sveikatos problemomis. Gydytojams rekomenduojant, Rasa aktyviai susidomėjo linu ir jo ypatybėmis, tad labai greitai ši audinio rūšis tapo daugumos pamėgtais gaminiais. Tiesa, pati pašnekovė prisimena, kiek daug jaudulio ir abejonių verslo pradžioje kėlė visuomenės nuostatos, kurias įveikti padėjo tik vidinė drąsa rizikuoti.
Pirmasis produktas versle buvo patalynės komplektai, kuriais netruko pradėti domėtis giminaičiai, draugai ir artimieji. Pati Rasa labai stipriai pamėgo šį audinį, juo patikėjo ir šių jausmų vedama pradėjo kūrybinį verslo kelią, kurio pirminis tikslas, kad ir kaip bebūtų keista, nebuvo finansinis.
Dar vienas verslo įkūrėjos tikslas buvo edukuoti visuomenę ir keisti įsitvirtinusias nuostatas apie šį audinį, kad jis yra lygiai toks pat modernus ir šiuolaikiškas, o jo prieinamumas yra visiems įmanomas. Laidoje žiūrovai išgirs ir tai, kokį vaidmenį kuriant verslą vaidina šeimos, artimųjų ir draugų rato palaikymas ir kaip tai gali tapti reikšminga tempiant save iš abejonių pinklių. Be palaikymo artimoje aplinkoje labai svarbūs ir tinkami, kompetentingi specialistai, nuolatos padedantys spręsti įvairius verslo iššūkius ir lemiantys ne tik verslo augimą, bet ir tvirtą saugumo jausmą.
Verslo iššūkiai, kurie apima, specialistų paieška, rinkodaros subtilybės, produkto išsigryninimas – visu tuo pašnekovė dalijasi laidoje.