Kai po brolio Gianni nužudymo Donatella Versace perėmė vadovavimą, mažai kas tikėjosi, kad ji išsilaikys 27 metus ir taps visiems žinomu vardu, rašo „The Guardian“.
Jaunesnioios sesers, neturinčios jokio oficialaus išsilavinimo ir priklausomos nuo narkotikų, kurie buvo didžiausia mados pramonės paslaptis, paskyrimas į „Versace“ mados namų vadovus buvo laikoma sentimentaliu ir laikinu šeimos, patyrusios sukrėtimą, žingsniu.
Tačiau, kaip teigia „The Guardian“, ji įrodė, kad visi klydo. Dabar „Versace“ yra ne mažiau svarbūs nei Gianni laikais. Po 27 metų ji pasitraukė iš dizaino srities, nors per tą laiką tapo ikona, viena sėkmingiausių moterų šiuolaikinės mados istorijoje. Dvidešimt metų būdama abstinente, ji sugebėjo „Versace“ paversti pasaulinio garso prekės ženklu, kuris prieš šešerius su puse metų, kai buvo parduotas bendrovei „Capri Holdings“, buvo įvertintas 2 mlrd. dolerių.
Donatella atrado savo vietą kaip dizainerė ir LGBTQ teisių gynėja. Ji buvo giriama už tai, kad pasisakė prieš Italijos politiką, nukreiptą prieš homoseksualus, po to, kai 2023 m. kalboje pasakė: „Mūsų vyriausybė bando atimti iš žmonių teisę gyventi taip, kaip jie nori.“
Jai tapo lemta būti įrašytai į mados istorijos vadovėlius po nesavalaikės brolio Gianni Versace mirties. Kaip rašo „The Guardian“, Donatellos talentas ir ryžtas padėjo prekės ženklui klestėti ir diktuoti tendencijas. Tai padarė jį stiprų ir geidžiamą vartotojų kartai, kuri Donatellą pažinojo tik kaip dizainerę.
Pasak „The Guardian“, jai buvo būdingas potraukis popkultūrai, todėl daugelis „Versace“ išskirtinių akimirkų – nuo Jennifer Lopez su džiunglių žalumo suknele 2019 m. iki kolekcijos, sukurtos kartu su Dua Lipa 2023 m. – įvyko jai vadovaujant. Dizaino studijoje ji buvo labai aktyvi.
„Versace“ yra toks, koks yra šiandien, dėl Donatellos Versace“, – sakė Emmanuelis Gintzburgeris, prekės ženklo vadovas, kai buvo paskelbtas įpėdinystės planas.
Privačiai Donatella yra maloni ir dosni, linksma ir sąmojinga. Ji visada laikė save „Versace“ karaliene, kuriai tenka atsakomybė išlaikyti gyvą brolio dvasią. Tai, kad ji savo pareigas perduoda Dario Vitale’iui, gerbiamam dizaineriui ir įvaizdžio kūrėjui, kuris atliko svarbų vaidmenį kuriant „Miu Miu“, vieną madingiausių prekių ženklų pasaulyje, rodo jos norą ginti ne tik savo, bet ir Versace vardą.
„Džiaugiuosi galėdama pamatyti „Versace“ naujomis akimis“, – sakoma jos pareiškime.
Donatella ir toliau liks „Versace“ figūra kaip vyriausioji prekės ženklo ambasadorė. Ji įkvepia žiaurią ištikimybę savo glamūriniame rate ir toliau naudosis A sąrašo vardais, kuriuos turi greitojo rinkimo telefone. 2017 m., kai ant savo podiumo Donatella vėl subūrė Cindy Crawford, Naomi Campbell, Christy Turlington ir Claudią Schiffer, ji atskleidė, kad 1991 m. akimirką, kai supermodeliai per „Versace“ šou lūpomis atkartojo savo vaidmenis George’o Michaelo dainos vaizdo klipe „Freedom“, buvo jos idėja, kurią ji pasiūlė savo broliui. „Mados ir asmenybės derinys buvo stebuklingas“, – prisiminė ji tą šou.