„Renault Group“ įkurta elektromobilių ir jų programinės įrangos kūrėja „Ampere“ skelbia apie permainas.
Nuo 2025 m. balandžio 1 d. „Ampere“ generaliniu direktoriumi paskirtas Josepas Maria Recasensas, šiuo metu einantis veiklos vadovo pareigas. J. M. Recasensas keičia Lucą de Meo, kuris šias pareigas ėjo nuo „Ampere“ įkūrimo 2023 m. lapkričio 1 d.
„Labai džiaugiuosi galėdamas perduoti generalinio direktoriaus pareigas Josepui Mariai, prieš tai puikiai ėjusiam „Ampere“ vyriausiojo veiklos vadovo pareigas, ir dabar pratęsiančiam drąsius pokyčius, kuriuos vykdome nuo pat „Ampere“ įkūrimo. Nuo 2022 m. kartu dirbome prie šio projekto tikėdami, kad grupė, pasitelkusi „Ampere“, iš tiesų sukurs elektros ir programinės įrangos revoliuciją, ir dabar tai tapo realybe.
Bendrovė jau įrodė savo modelio patikimumą ir pasiekė gerų rezultatų vykstant didelėms mūsų pramonės permainoms. Žinau, kad vadovaujant Josepui Mariai „Ampere“ ir toliau sėkmingai stiprins savo, kaip grupės ir Europos pramonės lyderės, vaidmenį“, – sako „Renault Group“ generalinis direktorius Luca de Meo.
Kartu su J. M. Recasenso paskyrimu bendrovėje yra ir daugiau pokyčių. Marie Ollier tampa „Ampere“ personalo viceprezidente ir bendrovės vadovų komandos nare. Tuo metu Sandra Gomez bus atsakinga už produktų planavimą ir bendras elektromobilių linijas bei programinę įrangą, taip pat jai pavesta įgyvendinti „Ampere“ strategiją. Vittorio d'Arienzo, kuris jau yra „Ampere“ vadovų komandos narys, plečia savo funkcijas ir tampa pasauliniu visų „Ampere“ automobilių produktų vadovu.
„Pastaruosius 18 mėnesių kartu su „Ampere“ komandomis vykdėme sparčią transformaciją, siekdami per rekordiškai trumpą laiką pasivyti šios pramonės šakos lyderius. Džiaugiuosi galėdamas tęsti šią kelionę kaip generalinis direktorius ir kartu su mūsų komandomis atskleisti visą „Ampere“ potencialą.
Nuoširdžiai sveikinu Sandrą ir Marie prisijungus prie vadovų komandos – jos atliks labai svarbų vaidmenį įgyvendinant daugybę būsimų projektų. 2026 m. pradėsime gaminti „Twingo“ ir pirmąjį programine įranga valdomą automobilį, 2028 m. – kitą C segmento elektromobilių liniją ir stengsimės 40 proc. sumažinti sąnaudas, todėl turime planą, kuris atitinka mūsų ambicijas: tapti mūsų pramonės etalonu Europoje“, – kalba J. M. Recasensas.