Prieš kelerius metus į Lietuvos rinką atėjęs didelėje Europos dalyje veikiantis aprangos ir aksesuarų tinklas „Bolf“ iš Lietuvos jau traukiasi. Internete skelbiama, kad ši parduotuvė – neprieinama, pirkėjai nukreipiami į tarptautinę parduotuvę. Nors užsakymai į Lietuvą vis dar galimi, pristatymo kainos išaugo kartais – nuo kelių iki keliolikos eurų.
COVID-19 pandemijos metu Lietuvoje veikti pradėjęs „Bolf“ parduotuvių tinklas, portalo žiniomis, turėjo logistikos tašką Alytuje, todėl lietuviai galėjo užsisakyti aprangą ir aksesuarus už pristatymą mokėdami iki keturių eurų. Tačiau dabar lietuviška „Bolf“ parduotuvė – neaktyvi, naršyklėje nurodoma, kad užsakymų joje pateikti negalima, kviečiama apsilankyti visai Europai skirtoje parduotuvėje.
Portalui susisiekus su „Bolf“ komunikacijos atstovais, buvo gautas patvirtinimas, kad Lietuvai skirta parduotuvė uždaryta visam laikui, prekes pirkėjai iš Lietuvos gali pirkti bendrai Europos rinkai skirtoje e. parduotuvėje.
Pastarojoje išlieka prieinamas tas pats prekių asortimentas, tačiau gerokai išauga pristatymo kaina – jei anksčiau ji siekdavo nuo 2 iki 4 eurų, dabar už pristatymą gali tekti sumokėti iki 15 eurų. Tiesa, perkant daugiau prekių net ir į Lietuvą išlieka galimybė siuntą gauti nemokamai.
„Bolf“, kaip ir daugelis Lietuvoje veikiančių aprangos parduotuvių tinklų, yra kilęs iš Lenkijos. 2010 m. Lenkijoje veiklą pradėjęs „Denley“ vardu, po metų e. prekybos tinklas jau „Bolf“ vardu atidarė e. parduotuvę Vokietijoje, o vėliau – ir Ispanijoje, Didžiojoje Britanijoje, Ukrainoje ir keliolikoje kitų Europos valstybių.