Verslas | Verslo naujienos | 3 min.

Juodojo penktadienio pasiūlymai augino „Pigu.lt“ pirkėjų srautą

Pranešimas žiniasklaidai
2024 m. lapkričio 29 d. 14:31
Pigu.lt. | Bendrovė

Lankytojų srautas „PHH Group“ e. prekybos centruose, tarp kurių – „Pigu.lt“, Juodojo penktadienio nuolaidų savaitės metu augo beveik 40 proc., palyginti su 2023 metų šios pardavimų kampanijos savaite. Toks aktyvumas buvo fiksuotas Juodojo penktadienio akcijos pirmojoje pusėje: pirmadienį–ketvirtadienį.

„Klientų patogumui Juodojo penktadienio pardavimų kampaniją išplėtę iki septynių dienų, matome, kad šis pasiūlymas buvo palankiai sutiktas pirkėjų. Tiesa, didžiausio aktyvumo tikimės šiandien ir artėjantį savaitgalį, kai savo lankytojams siūlome ne tik papildomų naudų, bet ir dar didesnių nuolaidų – nuo 50 proc.“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.

Pigu.lt. | Bendrovė

Pirmadienį–ketvirtadienį tarp populiariausių „Pigu.lt“ prekių kategorijų įsitvirtino išmanieji telefonai, konstruktoriai vaikams, televizoriai, nešiojamieji kompiuteriai ir dulkių siurbliai-robotai.

Populiariausiomis prekėmis įpusėjus Juodojo penktadienio savaitei tapo dulkių siurblys-šluota „Dyson“, žaidimams skirtas „Dell“ monitorius ir LG televizorius. Tarp perkamiausių produktų taip pat rikiavosi dulkių siurblys-robotas „Roborock“, nešiojamasis kompiuteris „MacBook Pro 16“.

„Šį sezoną po Kalėdų eglute netrūks ne tik įvairių žaislų, bet ir išmaniųjų telefonų. Matome, kad mūsų lankytojai didžiausio metų išpardavimo ir gerų kainų laukė ne tik kalėdinėms dovanoms, bet ir stambesniems pirkiniams, tokiems kaip televizorius ir nešiojamasis kompiuteris“, – teigia N. Mikalajūnas.

Šiemet e. prekybos centras savo lankytojams siūlo daugiau nei du kartus daugiau akcinių prekių nei 2023 m. vykusios kampanijos metu, kuri tapo rekordine.

Juodojo penktadienio savaitės metu didžiausiomis nuolaidomis pasižymi tos prekių kategorijos, kurių produktai ypač aktualūs artėjant Kalėdoms. Tai – žaislai, kvepalai, kosmetika, drabužiai, sporto ir interjero prekės, buitinė technika. Nuolaidos e. prekybos centre taikomos tiek prekėms, tiek jų pristatymui, tiek pagal pirkinių krepšelių dydžius.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 6 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

ALFA.TV REKOMENDUOJA
Straipsnio komentarai (0)
 .