Atšalus orams ir gausiai pasnigus, e. prekybos centras „Pigu.lt“ fiksavo daugiau nei tris kartus išaugusius pardavimus slidėmis, pačiūžomis ir rogutėmis, lyginant su šiltuoju žiemos laikotarpiu.
„Iškritus sniegui, pirkėjai suskubo džiaugtis tikros žiemos malonumais ir nebeatidėlioja lauko pramogoms skirto inventoriaus pirkimų. Pačių populiariausių mūsų žiemos laisvalaikio prekių sąraše įsitvirtino pačiūžos, rogutės ir slidinėjimo akiniai“, – teigia Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Anot jo, snygio iššauktos žiemos pramogos suaktyvino prekybą ir kitose Baltijos šalyse, kuriose veikia tai pačiai „PHH Group“ priklausantys e. prekybos centrai.
Labiausiai – net keturis kartus – žiemos laisvalaikio prekių pardavimai išaugo Estijoje. Kaimyninėje Latvijoje prekyba šiais produktais šovė aukštyn beveik tris kartus.
Latvijoje, kaip ir Lietuvoje, perkamiausiomis žiemos laisvalaikio prekėmis tapo pačiūžos, rogutės ir slidinėjimo akiniai. Estijoje populiariausių produktų trejetukas yra toks pat, tik aukščiausioje pozicijoje fiksuojamos rogutės.
„Pastebime, kad vieno apsipirkimo metu mūsų lankytojų išleidžiama suma Lietuvoje šių metų pradžioje žiemos pramogų prekėms augo 21 procentu, lyginant su 2024 metų pradžios duomenimis“, – teigia N. Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.