Didžiausia Baltijos šalyse el. prekybos grupė „PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“, pradeda naują etapą – pagrindinis akcininkas, tarptautinis investicijų fondas „MidEuropa“ ir kiti akcininkai, didina įstatinį kapitalą iki 62 mln. eurų, Šis sprendimas patvirtina pasitikėjimą grupės strategija, vadovybe ir ilgalaikiu potencialu.
Įmonės įstatinio kapitalo didinimas nuo 1 mln. eurų iki 62 mln. eurų – strateginis žingsnis, skirtas subalansuoti ankstesnius nuostolius ir užtikrinti tvarią finansinę struktūrą ateityje.
Investicijos bus nukreipta į veiklos stabilizavimą, klientų aptarnavimo gerinimą, technologines inovacijas ir veiklos efektyvumo stiprinimą.
Investicija į kokybę, o augimas – ateityje
„Šis investicijų etapas rodo akcininkų pasitikėjimą mūsų pasirinkta kryptimi. Šiandien mes norime investuoti į kokybę ir klientų patirtį: tinkamas, kokybiškas asortimentas, greitas pristatymas ir pažadų laikymasis. Šiandien mums svarbu stiprinti ryšius su partneriais – garantuoti skaidrumą, savalaikius atsiskaitymus ir tvarius bendradarbiavimo modelius, o augimą palikti ateičiai“, – sako Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius ir vienas iš akcininkų.
Kaip teigia vadovas, pastaruosius penkerius metus „PHH Group“ sparčiai plėtėsi visose Baltijos šalyse, įžengė į Suomijos rinką, tapo didžiausiu regione Marketplace‘u. Po reikšmingų investicijų į prekybininkams skirtos „Marketplace“ plėtrą, „PHH Group“ šiandien savo klientams gali pasiūlyti daugiau nei 12 mln. prekių asortimentą – gerokai daugiau nei prieš 3 metus, kai jų buvo vos 3 mln.
Tačiau itin greitas augimas pandemijos metu ir investicijos į plėtrą išaugino kaštus, sumažino įmonės struktūros efektyvumą ir atnešė nuostolius. Juos lėmė didelės pradinės išlaidos platformos vystymui, logistikai ir „Pigu“ bei „Hobby Hall“ konsolidacijai į vieną Grupę. Itin didelių išlaidų pareikalavo perėjimas prie Marketplace veiklos modelio keturiose šalyse.
„Šiandien laimi tie, kurie nuolat tobulina veiklos procesus prisitaikant prie realios situacijos, tiksliai valdo asortimentą ir laikosi pažadų. Keletą metų iš eilės sparčiai augome, dabar atėjo metas susikoncentruoti į tvarumą, kokybės užtikrinimą ir stabilumą“, – sako D. Liulys.
Jis grįžęs vadovauti įmonei inicijavo strateginius pokyčius: suformuota Efektyvumo grupė, kuri imasi procesų automatizavimo įdarbinant dirbtinį intelektą, tobulina duomenų sinchronizavimą ir klientų aptarnavimą. Taip pat planuojama investuoti į inovacijas ir dirbtiniu intelektu pagrįstus sprendimus taip pagerinant klientų patirtis, didinant jų pasitenkinimą ir Grupės veiklos efektyvumą. Planuojama, kad per 2025-uosius įmonės veikla bus stabilizuota, o 2026-ieji taps tvaraus augimo etapo pradžia.
„Ši strateginė investicija yra akcininkų pasitikėjimo ženklas. Džiaugiamės Dainiaus sugrįžimu vadovauti bendrovės vadovų komandai ir verslo perspektyvomis. Tikime, kad šis naujas įsipareigojimas suteiks „PHH Group“ reikiamų išteklių klientų ir prekybininkų patirčiai gerinti, susitprins santykius su tiekėjais ir spartins skaitmenines naujoves. Jis taip pat padės tobulinti tiekimo grandinę ir užtikrinti konkurencingą kainodarą – tai pagrindiniai pelningo ir pirmaujančio verslo modelio Baltijos šalyse komponentai“, – sako Matthew Strassberg, „MidEuropa“ partneris.
„Pigu.lt“ priklauso PHH Group – didžiausiai el. Prekybos grupei Baltijos šalyse, susiformavusiai sujungus „Pigu.lt“ ir Suomijos „Hobby Hall“. Grupė valdo el. Prekybos platformas Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Jos Marketplace ekosistemoje veikia daugiau nei 4 000 pardavėjų, o metinis sesijų skaičius viršija 150 milijonų.