Lankytojų srautas „PHH Group“ e. prekybos centruose, tarp kurių – „Pigu.lt“, Juodojo penktadienio nuolaidų savaitės metu viršijo 8,3 mln. apsilankymų ir buvo beveik 30 proc. didesnis nei praėjusiais metais vykusios akcijos metu.
„Pigu.lt“ lankytojai vieno apsipirkimo metu Juodojo penktadienio prekėms išleido vidutiniškai 45 eurus. Latvijoje pirkėjai tam skyrė apie 47 eurus, Estijoje – 53 eurus. Suomijoje pirkėjai išleido daugiausia – vidutiniškai beveik 70 eurų“, – teigia Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Aktyviausia prekyba „Pigu.lt“ vyko penktadienį, o auksinės valandos, kai buvo pateikta daugiausia užsakymų, buvo fiksuota lapkričio 29 d. 19–22 valandomis. „Kaip ir tikėjomės, Juodojo penktadienio savaitės metu lankytojų aktyvumas augo nuo pirmadienio, o savo piką pasiekė tikrąją šios pardavimų kampanijos dieną – penktadienį“, – sako N. Mikalajūnas.
Tarp populiariausių „Pigu.lt“ prekių kategorijų dominavo žaislai – konstruktoriai, įprasti bei edukaciniai žaislai vaikams bei kvepalai moterims.
Populiariausiomis prekėmis Juodojo penktadienio savaitės metu tapo šviesos efektų projektorius „Astronautas“, „LEGO® City“ advento kalendorius, „Deep Red Hugo Boss“ kvepalai moterims ir elektrinis dantų šepetėlis „Oral-B Vitality PRO“.
Brangiausias pirkinys, kurį įsigijo pirkėjai, – daugiau nei 2,5 tūkst. eurų kainavęs nešiojamasis kompiuteris „MacBook Pro 16“.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro beveik 6 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.